Thursday, November 6, 2008

Mereka cintaku

Pertama sekali..
Aku tidak tahu bagaimana untuk meluahkan dengan kata2 puitis..
Tetapi apa yang aku akan coretkan disini adalah dengan rasa seikhlas hati aku...

Aku sangat sayang ibu & bapa aku..
Ayah ku : Haji Bassin B Haji Othman
Ibuku : Hajah Misriah Bt Likin

Mereka adalah anugerah paling berharga buat aku...
Melayan segala kerenah & kehendak aku sejak aku dilahirkan sehinggalah sekarang..

Memang terlalu banyak pengorbanan mereka sudah lakukan..
Lebih2 lagi ibuku pernah menangis kerana ku...

Aku bukan la berasal dari keluarga yang berada..
Tapi aku bersyukur, aku dapat hidup selesa
Dan ibu bapaku telah berjaya membesarkan kami 7 beradik sehingga berjaya..
Alhamdulillah, keluarga kami bahagia & tidak pernah berlaku pergaduhan..

Oleh itu, impian aku adalah untuk membalas segala jasa kedua orang tua ku...
Dan semoga mereka sempat melihat kejayaan aku dan aku dapat membuktikannya..
Ya Allah..semoga impian yang baik ini menjadi kenyataan..

4 comments:

EA said...

chaiyok!!
chaiyok!!
gambate izzaty-san!!

Taz Jaafar said...

chaiyok!!
chaiyok!!
gambate izzaty-san!!

[tiru org atas :p]

izzaty bassin said...

hehehe..
Taz,
npe dh lama x update blog?

Unknown said...

nice~